Pages

Sunday, May 2, 2010

Hadiah untuk diri sendiri..

Saya mengamalkan memberi hadiah untuk diri sendiri tiap-tiap bulan..bulan lepas apa adiah untuk diri sendiri ekk..rasanya takde kott..

Amalan beri adiah untuk diri sendiri ni bukan untuk membazir,tapi sebagai penghargaan setelah penat lelah carik rejeki...huhuuu penat lelah ke,setau saya rilek je ngajo kat Penibong ni...

Bulan ni banyak gak saya beri adiah untuk diri sendiri, iaitu 1)cleanser SKII dan 2)printer canom MP 198 modified..terpaksa sebab anak2 nak exam ni,susah betul takde printer sebab printer yang kami share tu ada problem kat 'head' dia..

Huhuuu..bajet lari bulan ni,adoyaiiii.....
Ni saya punya baby baru,nak bagi nama apa eh?hahaha...(curi dari google)

2 comments:

Hazilah Aini said...

haha.. aku pun beli printer ni bulan 1 lps. senang.. tp makin malas plak nak buat soalan sbb printer n scanner dpn mata. hehe...

fuyooo... sk II... mahal tu.. bagus ke noi?

norinaomar said...

benornya kami dah ada printer,kongsi2 pasang ink yang tabungnya pasang kat tepi tapi dh rosak,so aku kenelah beli baru sebab kritikal takleh nak buat kije..

SKII?aku pki yg set kecik2 stakat ni sangat okeh sebab aku dah frust ngan local product(aku dh pernah try natasya n tia amelia,dua2 ampeh)
cleanser ni kalo pki jimat2 setahun pon tak abis..

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger