Pages

Friday, April 16, 2010

Penyakit saprais dah berjangkit.....=)

Assalamualaikum and morning to u ols..

Masih ingat entri saprais?Saya memang suka beri surprise kat orang lain..mangsa terbaru ialah kawan lama saya yang saya kenali di WC dulu.Yang herannya masa kami kerja WC tu saya tak pernah pun bercakap dengan dia dan kami jumpa semula di Facebook.
Oleh kerana saya dah ada hobi baru iaitu bagi surprise cupcakes,so beliau ialah mangsa saya yang terbarulah..Tak sabar nak tunggu Sabtu ni..ohh esok ke?lalalala~ Siapa gerangan orangnya?   SURPRISE!!!

Okey sekarang lupakan pasal surprise saya..yang bestnya penyakit suka bagi surprise ni dah berjangkit kat 2 orang rakan saya iaitu 1)Cik Nurmadihah =jiran sebelah rumah ni cum sebelah meja saya..Dia pun dah seronok order cupcakes dan bagi kat kawan dia.Saya pun tumpang seronok gak!Dan yang pastinya cupcake Huda menjadi pilihan.

Sorang lagi rakan saya ialah Hisham Ahmad Darom,anak buah pakcik saya.Mula-mula dia taktau pasal order cupcakes untuk diberi surprise , after saya bagi cadangan trus dia mintak saya tolong uruskan,wat order,cari design..bla bla..Dan tambah lagi 1 order sempena birthday parents dia..Dah jadi seronok katanya..

Hurmm..kawan-kawan saya dah seronok melakukannya..korang bila lagi? Cubalah..korang mesti enjoy,trust me!
gambo amek dari cupcake huda..sori ye Huda sebab I cilok hehehe

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger