Pages

Sunday, April 18, 2010

Cupcakes ohh Cupcakes..

Hehehe...!!!

Eh kenapa saya ketawa?Jawapannya tema saya hari ini hari Sabtu bersamaan 17hb April ialah cupcakes,malas nak taip kadang-kadang spelled as cuppies je,ahhh mana-mana pun boleh aje.

Kenapa tema saya cuppies harini..Oh sebab 1 order saya tu dah sampai ke tuan punya badan.Menurut tuan punya badan mukanya ketika menyambut saprais tu ialah blur okeh sebab baru bangun tido.Ohh kawanku,i sengaja bagi awal pagi sebab saja nak kenekan u today heheh..

Sebab yang no 2 ialah tadi baru je menonton dan bergelak ketawa seorang diri cerita Hantu Kek.Pelakon dia Yasmin Hani,Pierre Andre dan Ako..yang lucunya perangai Yasmin Hani tu ada lah macam perangai saya sikit2(perasaaannn)..and perangai mak dia yang asik suruh kawen tu pun sama macam Ibu saya huhuuu..
By the way saya memang dah jatuh chenta~

p/s:sangat tak sabar nak balik cuti skul,nak g class baking n deco cuppies! Yahoo!

5 comments:

asilahkassim said...

noi try kak min
http://bakingproject.com/cake-deco-classes/

mmg best n handy~

asilahkassim said...

noi try kak min
http://bakingproject.com/cake-deco-classes/

mmg best n handy~

norinaomar said...

kat mana ni?mcm best jer

Sharinginfoz said...

siap ada tema pulak.. cupcake memang menarik tapi tak suka sangat ngan rasa.....

norinaomar said...

heheh sharinginfoz..setiap hari ada tema,nk g bercuti pon ada tema,baru hidup tu macam meriah!

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger