Pages

Tuesday, April 27, 2010

Bangun pagi senyum lebar..

Alhamdulillah,hujan jugak akhirnya bumi Penibong..tersedar pukul 3 pagi hujan lebat betul pastu berhenti,saya bangun lagi pukul 6 lebat lagi hujannya,memang bersyukur sangat-sangat.Apalagi,acara menadah air bermulalah sambil2 masak nasik(huhuu pagi-pagi dah masak nasik sebab malam tadi masak sikit).
Semalam memang saya noticed air pasang besar dan biasanya hujan lebat mesti turun..

Oh ya sejak hari sabtu saya asik bersin-bersin je..tapi tak selsema yang teruk melampau sampai running nose..Pulak ada kawan saya kata kalau bersin-bersin maknanya ada orang rindu..heheheh ibu saya kott.

Ok..mood hari ini ialah happy (^_^)q

0 comments:

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger