Pages

Wednesday, April 7, 2010

12tahun vs 27 tahun?

Nama dia A*am..Saya suka panggil dia Kajam.Dia murid tahun 6,matanya sepet,tinggi tapi tak pandai dalam belajar.Kalau saya mintak tolong,laju je dia datang.Kalau saya bertugas jaga RMT di dewan makan,dia mesti sengaja bukak kasut lama-lama di luar pintu dewan (sebab saya ada di situ) dan duduk di meja yang dekat dengan tingkap.

Kalau dia lalu kelas yang saja ajar,mesti dia toleh dan panggil nama saya..kalau saya lalu asrama lelaki,mesti dia cepat-cepat nak ke tingkap dan panggil nama saya,kalau dia lalu sebelah saya dan kebetulan saya berbuat sesuatu,dia mesti akan tanya saya banyak soalan.


Pernah saya tanya murid tahun 5,kenapa A*am kalau nampak saya dia akan senyum semacam...Mereka pun jawab,dia suka dengan Teacher,kalau Teacher nak lalu asrama lelaki,A*am cepat-cepat ambil sikat dan kata nak hensem-hensem supaya saya nampak dia!

Aduhai..musykil dan terkesima seketika....boleh ke macam tu?hahahaha

cinta itu buta,tak pakai spek mata...


3 comments:

asilahkassim said...

hahaha. adoi ko ngan budak tu sama tinggi ke

norinaomar said...

hahaha..lebih krgla,pening aku ngan bdk2 ni..huhuuu

SelendangBiru said...

Second comment tonight (or rather this morning, since it's 3.41 am!). Just found out you're a 'teacher' too :)

Apa perasaan awak bila ada budak lelaki suka awak macam tu? I know it's an innocent thing (ye ke? budak2 zaman sekarang..), but how does it make you feel, really?
Masa praktikum ada seorang budak lelaki Thn 5 ni suka saya. Instead of just taking it lightly, I found that it irritated me greatly:(
I suppose it's because I don't like children..much (being the youngest child in the family).

Saya rasa geli dan tak selasa. I couldn't help feeling that way :(

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger