Pages

Monday, March 8, 2010

Lesson Plan tak siap!

Morning semua..
Adeiii,mesti korang biase guna istilah Monday blues kan?Me too...so harini LP tak siap lg sebab semalam baru balik dari Sarikei.Sakit belakang pun tak ilang lagi.Ni pagi-pagi dah kene flu.

Oh ya!saya akhirnya dah beli berokben setelah keadaan mendesak saya..keadaan ke saja ngada nak beli,bunyiknya sungguh konpius..

Waaa..ni lah masalah kalo jadik cekgu yang tak brape rajin n tak brape malas ni,iaitu Lesson Plan tak siap so mulalah putar kepala nak aja apa.Minggu ni plak untuk semua dah dok pk cuti je yang terlebih eksaited ialah cekgu2nya,sebab macam-macam plan cuti ni,ada yang nak balik kampung,ada yang nak kenduri kawen.Saya? SAYA NAK CUTI!!!!nanti saya cerita kisah cuti skolah saya pada entri yang akan datang..

Sooooooo...selamat mengajar minggu ini untuk semua cekgu cekgi!!

p/s:dah sakit rumah..

1 comments:

eyriqazz said...

bukan mudah menjadi seorang gurukan?

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger