Pages

Tuesday, January 26, 2010

CHIKUNGUYA SEDANG MELANDA..

Salam semua..

Adanya hari ini cuaca biasa-biasa sahaja..suam-suam kuku.Air dalam tong pun macam dah nazak dan seperti biasa,ahli rumahku macam buat tak mengerti je.tetap nak basuh baju tiap-tiap hari...Arghhhh!!!!! tolonglah jimat,takkan lah asyik nak kene bagitau je,STRESS I!


Kampung Penibong ni dah dilanda wabak Chikungunya,setiap hari ada je mangsanya..termasuk Guru Besar dan sorang lagi cikgu tu namanya Akin.Tapi GB saya ni punyalah komited dengan kerja,dalam terketar-ketar berjalan pun masih ke sekolah..so malulah kan kalo kita setakat pening-pening lalat ala2 mabuk kepayang bagi yang morning sickness tu mintak MC..huhuu

Saya dah prepare air 100plus dalam peti..petang-petang dah tak melepak luar rumah,siang dan malam pasang ubat racun nyamuk letrik..Safety precaution..

Hopefully wabak ni akan berakhir..mudah-mudahan saya tak terkena AMIN..

1 comments:

Min Min said...

sesungguhnya benda chikungunya tu sakit gila...
effect dia berbulan...
tahun 2008 masa raya org kena ...
cuti raya seminggu sambung cuti sakit 2minggu tupun x ok betul2.

GOOD MORNING TEACHER!

 

(c)2009 GOOD MORNING TEACHER!. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger